Pengikut Terbaik!

22 November 2011

ingat selalu...

Sudah setahun lebih dia pergi...pergi yang tak kembali...sememangnya aku sedang cuba menerima kenyataan tersebut...namun tiada sehari pun aku tidak pernah  tak mengenangkannya...mungkin kerana dia sememangnya membawa pengaruh besar dalam hidupku....menangis??? tidak dapat disangkalkan....sayangnya aku kat dia..tak mampu kugambarkan dengan kata-kata...

cari yang lain?? mulakan langkah baru??? ya, sedang cuba kulakukan...namun tidak semudah itu aku mampu mengalihkan posisi dia dalam hati aku kepada insan yang baru...bukan cerewet..bukan memilih...cuma rasa tidak adil untuk dia apabila aku dengan senangnya menggantikan posisinya dengan insan yang tak sesuai pun dengan aku..sama ada aku layak untuk insan itu mahupun tidak...

apa-apapun...ku sentiasa berdoa kepada Tuhan yang Maha Esa...agar suatu hari nanti...aku dipertemukan dengan insan yang ikhlas menyayangiku...tak ingin menangis lagi...

kepada dirimu yang disana...semoga kau ditempatkan dalam kalangan orang-orang yang beriman..

Tiada ulasan: