Pengikut Terbaik!

01 Disember 2011

aku yang memBESAR!

hari berganti hari,,,bulan tukar shif..tahun pun sentiasa nak kedepan...baru aku sedar...aku sudah membesar menjadi seorang anak dara kepada mummy and daddy aku..haha..so,aku pun belek-belek balik gambar-gambar aku dari kecik hinggalah ke besar...dalam album...bukan yang ada dalam laptop tau..tak banyak yang ada dalam laptop...maklumlah..dulu-dulu 'tangkap' gambar guna KODAK yang kena 'cuci' kat kedai dulu baru nampak hasilnya..haha..apa-apapun...nilah urutan kejadian pembesaran aku...huahuahua...

okay..mula-mula yang ni..tak pasti sangat berapa tahun..3 tahun lebih kot...


 okay..ni 6 tahun...korang jangan gelak yer..ini memang realiti diri aku..aku pernah begini suatu ketika dahulu

okay..yang ini time form 4..kekurusan melanda waktu itu...


okay fine..time form 6...aku mula menunjukkan tahap kesihatan yang sangat baik! haha!

gambar tahun 2010...meneruskan kesihatan yang sangat baik...=)


terbaru!! semua komplen yang aku makin sihat! yea! yea! i know!! tolong jangan terus-terusan cakap aku makin sihat tau..sensitif...terasa hati, jantung,limpa,usus aku ni...


sorila..sebab gambar masa besar je banyak dalam laptop..nanti bila balik rumah..aku akan scan semua gambar-gambar waktu kecik..nak simpan dalam laptop..buat tatapan ketika duka..supaya sedar..betapa aku sudah melalui banyak perkara, cabaran, dugaan.. dalam hidup aku...barulah aku menghargai diri sendiri...

sekian, 

aku yang ikhlas menulis entry di pagi-pagi buta..

=)


Tiada ulasan: