Pengikut Terbaik!

27 Jun 2011

Aku dan Hantu Pocong

             Ibu bapaku belum pulang ke rumah..tinggallah aku bersendirian di rumah...sambil menonton drama kesukaanku..CSI NY...sesekali..rasa seram juga tinggal seorang ni..apa tidaknya...tiada jiran langsung berdekatan dengan rumahku..nak menjerit minta tolong pun tak dapat...ermmm....rasa-rasanya bukan itu saja..rumahku berada di tepi hutan..atau lebih tepat lagi...tingkap bilikku menghadap ke arah hutan...malam-malam memang tak berani nak buka langsir beb!!!HUHUHU...  Menjerit sampai keluar anak tekak kalau terjengul 'something' kat tingkap....oh no...

            Nak dijadikan cerita...tiba-tiba 'blackout'!!! haiisshhh! apahal la waktu ni plak blackout????aiiyaaa ..! sok sok laa...tubuh ku dengan serta merta bangun dari pembaringan..nasib baik bawa handphone sekali waktu tengok tv...kaloo tak...meraba2 la aku naik ke tingkat atas untuk mencari lilin...torchlight handphone pun dipasang...aku bergegas naik ke tingkat atas...menggeletar rasa kaki ni.....huhuhu...segera ku cari lilin di dalam laci dapur....yess! ada!!but..oh ..nooo!!! cuma ada 2 batang!!!mana cukup nak terangkan rumah.....huh!! segera ku pasang lilin tersebut..sebatang ku letak di ruangan dapur..sebatang lagi ku bawa masuk ke bilik...

         aku masuk ke bilik..lilin itu ku letak di atas meja belajarku...ku toleh ke arah tingkap...aikk...alamakkkk! lupa tutup tingkap...nampaknya malam ni ku tidur ditemani nyamuk yang hensem-hensem..huhuhu...aku kemudian menutup cermin tingkap satu demi satu..tiba tiba....

Baiklah..ini cerita utama sebenarnya....

         Mataku terarah kepada sebaris objek bewarna putihh....haaahhh!!!noooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!rasa nak pengsan!!!oh pengsan!oh jangan!oh pengsan! oh jangan! tubuhku mengeras di situ..lari..tak lari...terjun...tak nak!...memang tak dapat bergerak pun...


HANTU POCONG!!!!!!!!!

sebaris hantu pocong  berada di tepi pokok mempelam!!! ada 7 semuanyaa!!sedang terkebil-kebil memandang aku!Matilah aku kali ini!!!!!!!!!!!!!!

aku menjerit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.


rasa2nya macam ni kot muka mereka..............


tiba2 aku tersentak!!aku sedang terbaring di katil..aikk..mereka baringkan aku ke?????ku menoleh ke arah tingkap..langsir tertutup..ku tarik nafas lega...rupa-rupanya...aku....aku hanya bermimpi...hhhahahaha....pengaruh cerita hantu pocong..apa taknya...asyik download movie pasal hantu pocong...kuang3x....

mimpi semata-mata... =D

1 ulasan:

green rose berkata...

amboiii..
bole buat novel thriler pasni