Pengikut Terbaik!

22 April 2011

Dinner Blok B, Kz 8/4/11

Nak cerita ni...heheh..mula-mula aku cadang tak nak turun dinner tu...malas..tiada mood...semuanya bercampur aduk....tapi memandangkan housemate tersayang..Tikah..ajak turun...aku pun turun juga lah...lagipun memandangkan Farah yang tersayang yg merupakan housemate ku juga terlibat dalam persembahan untuk malam tu..aku pun turun la..nak jugak tengok....

aikk..ku nak pakai apa ye...ermmmm...redah je laa...oppss..nampak sesuatu dalam almari...argghh...pakai ini je lah....

bersiap-siap...kitorang pun turun laa....

majlis bermula....frkiranku hanya tertumpu kepada makanan yang terhidang di depanku...wahai perut...sabarlah yee.......

tiba sesi cabutan bertuah...sesi itu..aku x hiraukan sangat..aku tau...tak mungkin nombor aku mendapat tempat di tangan pencabut nombor tersebut...jadi..aku makan..makan..dan makan...

pemenang nombor bertuah seterusnya ialah..nombor....156!!!!!!!!!

aikkk...aku hampir tersedak sewaktu meneguk fresh orange dalam cawan plastik tersebut.....mmm..macam kenal jer nombor tu.....aku pun menjeling sedikit ke arah nombor yang tertera pada kad jemputanku..

aikkk...aku punya nombor laaaa!!!!yuhuuuu...aku pun  bergerak laa naik ke atas pentas...hehehehe...selama hampir 21 tahun aku bernafas di dunia..inilah pertama kalinya aku mendapat cabutan bertuah..kah3x....yeyeyeyye....walaupun sekadar mug..hehehe...

                                                           bersama Tikah and Kak Ida...

                                                          love both of the very much...

                               ni bukan untuk cabutan bertuah ye..... cuba teka...ni untuk apa...hehhehe...

Tiada ulasan: