Pengikut Terbaik!

11 Mac 2011

Dreams

Hmm...cakap pasal 'dreams'....mesti korang juga banyak impian yang tersendiri....begitu juga aku.....banyak-banyak impian aku..aku nak citer pasal yang satu ni jer....mmmm....camna nak cakap ni ahh....mmm...ehhhhh...malulah.....aduhhhh...hahhhaa...okay2...aku cakap.....mmmm....PRINCE CHARMING....kih..kih..kih...



Aku yakin,pasti,confirm dan sure bahwa semua gadis pasti ada prince charming yang tersendiri...sini aku nak kongsi bayangan mengenai prince charming aku..hehhee...syhhhhhhh....jangan citer kat orang lain okay...ni korang2 jer yang tau....

mmm..Prince Charming...disebabkan aku suka berimaginasi....memang bayangan prince charmingku cukup sempurna...aku rasa la...tiada seorang perempuan pun yang tak inginkan putera yang tampan dalam hidup mereka..begitu juga aku..opkos mata aku membulat kalo nampak jejaka hensem..kah..kah..kah...tapi....bila aku fikir secara rasional..siapa la aku...andai ingin memiliki jejaka hensem....hmm..rupa tak lawa..tapi angan lebih......... hidung tak mancung pipi tersorong-sorong....hmmm....



nak tahu satu hal lagi????...sebenarnya aku tak pernah kapel....hehee....nak kata aku ni tak laku sangat....takdelah sampai macam tu skali.....ada juga yang pernah buat request...tapi aku tak berminat...entahlah....macam susah nak percaya 'omongan' mereka...jangan-jangan nak mempermainkan aku je....lagipun..bagi aku...cinta dalam hati aku cuma untuk orang yang benar-benar menyayangi aku...dan aku tak nak perasaan cinta ini berbelah bagi untuk orang yang sepatutnya aku cintai...hehe...*jiwang ler plak*.....
kalo boleh...first couple aku juga merupakan satu2nya yang bakal menemaniku sampai hujung ayat hayat.....argghh..kias2 plak..kira bakal suami aku laa maksud aku.....hehee....


aku nak seluruh jiwa dan ragaku hanya untuk dia..dan akan slalu untuk dia..namun...itu cuma impian...aku tahu..aku tak boleh sangat nak berpegang kepada prinsip ini andai 1st coupleku adalah orang yang tak tepat untuk dijadikan calon suami....huh! x boleh! x boleh!
lagi satu....aku tidak memiliki seseorang yang bernama lelaki dalam hidupku hinggalah ke hari ini kerana.........

                                                          aku  tak nak jadi macam ni.........

ciri-ciri prince charming yang aku inginkan ialah....aku tak nak dia terlalu serius....aku nak seseorang yang boleh membuatkan aku ketawa setiap masa dan mampu membuatku menangis andai dia tiada disisiku.....aku nak,hari-hari aku dan dia diisi dengan penuh kegembiraan,dan kasih sayang.....( harap korang x muntah dengan statement aku ni..hahaha..)

aku juga nak seorang lelaki yang mampu menghormati ibu bapaku juga seluruh ahli keluargaku yang lain...       ( jangan risau..aku juga akan menghormati ahli keluarganya...:) )kalo dia tak mampu nak hormati keluargaku...so, jangan harap aku nak trima dia dalam hidupku!

aku juga nak sorang lelaki yang bertanggungjawab..yang mampu mendukung aku dan anak2ku dalam kehidupan bahagia....bertanggungjawab yang ku maksudkan disini termasuklah mempunyai kerjaya yang menjamin masa depan...aku bukan materialistik yaaaa! tapi,ini bertujuan memastikan anak-anak mampu menuju ke arah masa depan yang gemilang.....beli susu anak pun guna duit wei...!

ni part yang paling aku suka nak cakap....aku nak seseorang yang ROMANTIK! hahaahah!!!kenapa?????mmmm..no comment......hahahha!

hahahhaa...aku juga nak sorg yang caring..huhuhu..yg pandai pujuk aku kalo aku merajuk..( aku jarang merajuk..tp kalo dah merajukk.......haaa.....)



aku xnak cakap lebih-lebih dah pasal prince charming aku..hahhahaha..nanti korang muntah pulak..tapi...kenyataannya..aku memang nak ciri-ciri lelaki di atas...kalo anda seperti di atas...mai la hantar borang penyertaan...hahahahha!

sekian saja perkongsian kali ini...:)

Zzzzzz..........my prince charming.......zzzz....

Tiada ulasan: