Pengikut Terbaik!

07 April 2011

pelik+ susah hati

huhuhuhu..guys..tolong aku boleh tak??? hmmm...semenjak dua menjak tiga menjak..dan bermenjak-menjak ni ( please don't apply this word at school okay!hahaha)...aku rasa ada sesuatu yang lain berlaku pada diri aku...korang tolong aku describe masalah aku boleh tak?? please.....

okay,okay...

macam ni....

kebelakangan ni...aku ada rasa sensitif sikit....sometimes cepat terasa hati...kadang2 merajuk sendiri....pastu aku slalu merasa yang aku sendirian....kadang2...tengok cerita sedih...aku plak yang menangis...kadang2 aku rasa...aku nak orang beri perhatian kat aku...bila aku sedar dan kembali ke dunia yang nyata..cepat2 aku muhasabah diri...aku kata kat diri aku macam ni....

"cristine...kau x boleh macam ni..kau gila ke? ko tau tak apa yg ko buat ni?? jangan berperangai pelik boleh tak??"

aku x tau napa aku jadi mcm ni....kadang2..aku rasa aku perlukan seseorang yang boleh meluangkan masa untuk dengar luahan aku....selami perasaan aku....tapi...hmmm....xtau la...susah nak cakap...

guys...ehehe...sorry..nah, tgklah....! aku melalut lagi....sorry sorry....

ni lah yang aku alami sekarang...

any idea to solve this problem??

Tiada ulasan: