Pengikut Terbaik!

07 April 2011

lepas lipas...cicak plak...

hmmm..kejadian membuli berlaku lagi..kenapa la Gee (teman karib aku yg paling suka membuli) ...suka sangat nak sakat aku..hari tu lipas..sekarang CICAK plak...huh!!!!

hari tu ku pergi rumah dia...nak siapkan assignment...alih-alih baring kat lantai..mata aku terarah kat cermin yg tgantung kt dinding rumah dia.....zuppppp!!! cicak!!!!!! ...ehh...cicak betul ke cicak plastik ni????? aku tanya la Gee pasal cicak tu....

di saat itu juga aku nampak mata Gee bersinar-sinar....seolah-olah ku terlihat sebiji mentol di atas kepala Gee...ni mesti dia nak kenakan aku lagi ni...!!! Gee berdiri...aku terus tarik tangan dia...Gee meronta-ronta minta dilepaskan..aku x nak lepaskan..namun apa dia...Gee umpama buaya yang sedang mengganas..dia terlepas juga dari peganganku...trus diambilnya cicak tu....dan...dibaling ke arah aku................aku apa lagi....xda benda lain yg aku boleh buat melainkan MENJERIT!!!!  nasib baik aku x terjun dari tingkap...huhuhuhu

buat Gee.. ko sabor  je lah ye kat situ..ada lori ada bas..ada hari aku balas!!!

                                                                   eeiiuuuu...gelinya....

                                                       biru itu comel..tapi kau tak comel!!

                                        terfikir nak buat macam ni...tapi...ada berani ???huhuhu!

Tiada ulasan: