Pengikut Terbaik!

01 Disember 2011

sedar...kehiidupan realiti tak macam dalam drama..haha!

perkara itu sangat memalukan...tapi apa boleh buat...benda dah nak jadi...

kalau dalam drama cinta-cinta...

heroin jatuh sikit jer..jatuh terduduk pun...dah siap kena angkat oleh sang hero..trus bawa ke klinik ataupun lebih hiperbolanya lagi...terus check up kat hospital...padahal...screcth sikit jer kott...

tapi....

dalam realitinya...

masa aku jatuh tersungkur yang serius tersungkurnya tadi...dan di saat ramai yang menyaksikannya..aku terbaring di simen dengan lutut dan tangan yang berdarah....takde sorang pun nak tolong papah aku...jangankan nak tunggu hero datang tolong.....mana-mana perempuan pun tak datang tolong....huahuahuhau.....trus lenyap segala harapan aku untuk menjadi seperti heroin dalam drama..

kesimpulannya tadi..selepas aku jatuh tersungkur..aku pun bangunlah dengan sendirinya..dengan wajah yang cool...hehehe...(walaupun sakit kat lutut dan tangan ni rasa berdenyut-denyut)....

eer...lupa nak cakap..aku jatuh tersungkur sebab terpijak kain baju kurung aku sendiri,,,,hahaha...


oleh itu,

pengajaran untuk hari ini ...

aku harus jaga 'tepi kain' aku sebaik-baiknya agar tak jatuh lagi...dan aku tak boleh mengharap dunia realiti seperti dalam alam fantasi mahupun drama...berdikari la beb!!hahah!

sekian..'

salam sayang dari aku..

p/s: ( aku sedang berusaha memulihkan trauma dan mengembalikan semangat aku yang hilang tadi ..hahaha)

Tiada ulasan: