Pengikut Terbaik!

23 November 2011

Derma Darah_tahun 2010

aku rasa..derma darah ni boleh dilabelkan di bawah aktiviti kemasyarakatan kot...sebabnya..aku buat sesuatu untuk masyarakat..hehe..derma darah ni pertama kali aku lakukan tahun lepas..mula-mula..aku tak beritahu pun mak ayah aku yang aku nak derma darah..pasti mereka tak kasi punyaa....hahha...niat dalam hati ni tinggi sangat..so, aku decide..aku derma dulu then baru beritahu parents yang aku derma darah...hahaha...baikkk punya anak dara mak dan ayah ni....

tau apa yang berlaku???

dapat agak kan???

hehe...

apa dia???

kena marah???


mm...

yaa!!!!

betul!!!


100 markah untuk anda! hahha


sambung cerita...

then,mak ayah aku pun membebel la...bukan apa..aku tau mereka risaukan aku...hehe..aku cakap lah yang aku tak apa-apa..last-last..mereka terima juga kenyataan tersebut..nak buat apa juga...anak dara dorang yang sorang ni memang degil sikit...haha


ni antara gambar-gambar yang sempat ditangkap sewaktu aku derma darah..thanks to Gee the Photographer,,,ehhehe

acting yang melebih-lebih...ahahha



yeah..i'm fine...look! i give my peace to you!


napa??? takut erkk??


senyum bahagia...lega..hajat tercapai...er...ada ke orang buat hajat nak derma darah??haha



 ini saya yang punya!! yeayea!!


 tak habis-habis dengan peace!

dengan teman yang bernama Fatin Ilani..dia nak derma darah..tapi tak dapat..maklumlah ..berat tak cukup..haha...saya?? berat saya??ehh...tak usah ditanya..pasti-pastinya lah lebih...hahaha




pam darah sendiri tau..nurse tengok jer..hehe..sedar-sedar je darah dah penuh dalam beg..

inilah hajat aku sejak dari zaman sekolah dulu...baru-baru ni dah dua kali aku nak derma darah..tapi dua-dua kali tu juga tak dapat..sebab kandungan haemoglobin aku rendah...aku tak cukup rehat dan tak cukup protein kata doktor...

okaylah doktor...lepas ni saya akan makan ikan banyak-banyak..=)

Tiada ulasan: