Pengikut Terbaik!

16 Mac 2012

Iklan Yang sangat meruntun jiwa..

klik satu demi satu iklan yang ada di youtube..aku tercapai beberapa iklan yang aku sendiri tidak mampu menghalang titisan jernih keluar dari tubir mataku...



selepas melihat kesemua iklan ini..aku mulai insaf..betapa sebuah kehidupan itu terlalu berharga..jangan pandang remeh dengan kehidupan diri sendiri apatah lagi orang lain...

hargai kehidupan kita..

jadikan kehidupan kita sesuatu yang berbaloi...




2 ulasan:

Eza Boom Boom berkata...

tak dapat tengok video tu.. line kat tempat saya slow..

btw, awak dah boleh delete widget shoutmix tu, sebab dah expired.. huhu. sorry lambat inform.

Eza ni :), ingat lagi tak?

misspurple berkata...

eza....mcm mana nak buang shoutbox tu?? sy x tau oo..puas sy try..