Pengikut Terbaik!

01 Mei 2011

First and ever after.. :)

Bagaimana kamu bertemu dengan si dia yang kamu ada sekarang...?? Bagaimana perhubungan kamu? Lancar? Bagaimana penerimaan ibubapa kamu? direstui?? hehehe...sekadar bertanya...

apa??? saya??

Mmm...saya belum berpunya...dan buat masa ini saya tidak mencari lagi..biar masa menentukan...

apa??kapel??

Mmm...saya x pernah kapel lagi...dan saya tidak memiliki atau dimiliki oleh sesiapa...

apa?? tak percaya??

saya x perlu nak dapatkan kepercayaan kamu..kerana saya tahu siapa diri saya...saya tahu dan saya ingat apa yang pernah dan tak pernah dan tak akan saya lakukan..

apa??maksud kamu.. kenapa?

hmm...saya nak suatu hari nanti..bila giliran saya yang memiliki kebahagiaan itu...saya ingin menggenggamnya...dan tidak akan melepaskannya...cinta itu bukan boleh dijual beli dan ditukar ganti...rasa cinta yang hadir dalam hati saya bukan untuk dikongsi dengan semua lelaki yang ada...saya cuma ingin menyulaminya dengan seorang saja..seorang yang menghargai saya dari setiap sudut...cinta itu bukan suatu permainan..mempergunakannya sebagai keseronokan dan kemegahan...tetapi ..cinta itu satu percaturan...cuba bertahan sampai ke degupan jantung yang terakhir..

sekarang kamu dah mengerti??

Tiada ulasan: