Pengikut Terbaik!

31 Oktober 2010

Bolehkah Aku Menangis??

Bolehkah aku menangis ?
Andai aku berkecil hati ?
Bolehkah aku menangis ?
Andai ada sesuatu yang berbekas di hati ?
Bolehkah aku menangis ?
Apabila aku tak mampu meluahkan lagi ?
Bolehkah aku menangis ?
Apabila aku merasa seperti tidak dihargai ?
Bolehkah aku menangis ?
Apabila aku merasa seperti tidak disayangi ?
Bolehkah aku menangis ?
Apabila hati ini terasa sakit yang teramat sangat ?
Bolehkah aku menangis ?
Apabila aku terkaku di sini tanpa ada siapa yang membantu?
Bolehkah aku menangis ?
Apabila tiada siapa yang memahamiku ?
Bolehkah aku menangis ?
Apabila aku menyedari perubahan kasih kamu?
Bolehkah aku menangis ?
Apabila aku letih menghadapi segalanya ?
Bolehkah aku menangis ?
Apabila semuanya sudah kuluahkan ?
Bolehkah aku menangis ?


Tiada ulasan: